PDW

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Plaats reactie
Deurne
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2007 05:30:34

PDW

Bericht door Deurne » 14 aug 2007 17:45:57

Hallo,

Vroeger had ik de oude PDW draaien en nu versie v2.16 alleen nu mijn vraag.....

Vroeger bij de oude versie had ik een log printer er aan hangen, zodat hij mijn filter uitprinten. Jawel een oude matrix printer was het, gewoon heerlijk om dat geratel weer eens te horen.

Nu op die nieuwe versie zie ik geen config staan dat ik mijn printer kan aansturen, (LTP poort) ik kan wel alles uit printen, maar dat is juist niet wat ik wil......

Waarom denk je: nou heel makkelijk, vroeger als mijn printer begon (dat pokke herrie) wist ik dat ons brandweer korps uitrukte, en deze ging ook iets eerder dan mijn pager......

Weet iemand hoe ik deze kan aansturen en welke pooltjes ik moet gebruiken als output op mijn LTP poort !!!

Ik zal zeker gehopen zijn dan..


NB: het oude systeem draaide op W98 en was een stand alone.........
Kenwood TS570D - Icom HF - Kenwood TH-2K - Mode's: SSB/AM/FM/FSK/SSTV/PSK/RTTY/NavSat.....
Elk signaal is te onderscheppen. TOCH :-)Afbeelding

Gebruikersavatar
hunter
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 sep 2006 01:15:05
Locatie: Zoetermeer

Re: PDW

Bericht door hunter » 14 aug 2007 19:02:49

Deurne schreef:Weet iemand hoe ik deze kan aansturen en welke pooltjes ik moet gebruiken als output op mijn LTP poort !!!
Je zou als command file het oude vertrouwde "print" commando kunnen gebruiken? Mijn kennis van DOS begint langzaam te verwateren, maar als jij met een handmatig commando de printer kunt aansturen (commandline) dan kun je datzelfde commando in combinatie met de juiste variabelen (%1 %2 enz) in de commandfile zetten (Filters -> Options) en vervolgens bij de betreffende filters aanvinken.

Groeten, Peter.

Plaats reactie